Ini Blog Psl Sy.. Dr zmn muda rumaja smpai la ni da msk zmn xbapa nk muda.. dr ank dara smpai da nk ilang dara..hehehe.. Ini blog utk tatapan n kenangan dihari kemudian nnt.. Harap2 dpt spend time bsama suami, anak2 n mb cucu di suatu hari nnt membaca balik entry2 didlm blog ini...

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, May 9, 2011

Pregnancy Progress

Today 10.5.2011. just came back from monthly pregnancy check up.. sgt2 keciwa ok..why..? because my blood level is too low.. igt kn after about sbln mkn menu2 yg berdarah dpt la nekkn kandungan darah tu.. tp rupanya..hampehh.. mkin kurang darah aku ada lah.. elok2 dr 10.4 jatuh terus 9.6.. apa lah pelik sgt... doc pn tatau nk ckp apa dah.. dia kte klu ikt keadaan aku ptut nyer normal je kandungan darah tuh.. tp tahlah.. napa tah kurang lk jadinya.. bb pn xtive je doc kata xda pn lemah2.. n aku pn xtiv je.. xda penin2 xda pitam2.. senang citer xda langsung sindrom org kurang darah tu.. but still ujian darah tuh ckp aku kurang darah.. xpaham xpaham.. En. Suami pn dah risau sgt2.. aku pn da rse mcm giveup da ni.. lantak la apa nk jd.. as long as bb kami ok n sihat.. Hopely semua nya ok la.. herm.. kind of xda mood lak..

No comments:

Post a Comment