Ini Blog Psl Sy.. Dr zmn muda rumaja smpai la ni da msk zmn xbapa nk muda.. dr ank dara smpai da nk ilang dara..hehehe.. Ini blog utk tatapan n kenangan dihari kemudian nnt.. Harap2 dpt spend time bsama suami, anak2 n mb cucu di suatu hari nnt membaca balik entry2 didlm blog ini...

Lilypie Pregnancy tickers

Monday, June 14, 2010

Annyversary+Birthday+Reunion

last 2 week tlh slmt menyeleberate annyversary + birthday...
wahh.. sggh maveles lah celebration en.tunang wat.. p pd lg tuh.. best giler..

So ini kisahnyer..
Memula jumaat mlm tuh.. on da way blik umah sy ada sikit gadoh ngn en.tunang.. all because of his jelesy yg melampau2 tuh lah.. bnci btl.. mmg tensen giler time tuh.. geram yg teramat sgt.. huhh.. da lah aku sikit pnyer susah merahsiakn yg aku dah tau plan dia.. blh lak dia nk crik gado ngn aku.. huhh.. tensen2..dah la tuh xda mntk maaf sme.. mmg bngang giler la kn..smpai aku mmg pk mls je nk layan dia n mls da nk celebrate..so dgn bngangnyer.. aku p tido..

Esoknyer.. dgn mls bgn pg igtkn pg tuh nk tggu dia smpai den nk ckp mls nk kua..hahaha.. bia pdn mke dia.. spe soh crik gado ngn aku..tp tah lah.. kuasa apa tah ttbe jerk aku rjin lk bgn2 trus p mndi den pkai cntik2.. pnyer la sngal.. dah mekap2 bru lah aku tingat sumtin..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


eyhh?? aku bkn merajuk ke mlm td..??

eyh.. aku pn konpius kjp.. knp tah aku blh besiap bagai nk rak.. mmg aku lpe lgsng yg aku majuk..hermm.. mb jodoh ktrg kuat kot..hehe..


So kemudian setelah en.tunang smpai aku pn trus je kua.. sbb aku da tingat yg aku nk mjuk aku pn mls lah nk paking2 brg kn so aku sehelai sepinggang je lah ke PD tuh..hee..(nk gak tuh majuk..hehe)


so dlm kete plk yg xleh tahan tuh.. siap nk kne ttp mata sme.. time tuh dlm ati aku berkata2.. elehh nk seprise la kunun.. mcm aku tatau nk p pd.. tp sbb still syg so layan kn aje.. wat2 xtau..hehe..

ttbe kami smpai di Kl Sentral..tp aku xtau pn 2 KL Sentral.. yg nih mmg seprise..hehe..aku igt da smpai KLIA dah.. giler laju NEO nih.. dlm hati ku berkata..haha..

Pastu truskn lg perjalan smpai ke kjl.. den ttbe ada nanad n pakwenyer.. yg nih aku tau dah tp still tekejut gk la cz aku tgh kusyuk dok belek2 gmba tbe2 dgr sore jerk.. da la bwh pokok time tuh.. igt ada apa lah kn..

kemudian di pendekkn citer sampai lah kami ke PD.. den baka2 sate, mkn2 mihun mnum air jambu nanad.. den mandi...

After mndi2 ttbe ada kek lk.. hee.. n plg xleh tahan ada bear2.. ibrahim belikn lk tuh.. mmg tacing giler tuh.. pndai gk berahim nih beli bear2 dlm hati aku.. hehe.. neway tq kawan2..

byk sgt gmba time tuh xtau nk upload mne 1.. nnt klu ank2 nk tgk mntk je la k.. i'll show u..hee..

k sekian..wasalam..

No comments:

Post a Comment