Ini Blog Psl Sy.. Dr zmn muda rumaja smpai la ni da msk zmn xbapa nk muda.. dr ank dara smpai da nk ilang dara..hehehe.. Ini blog utk tatapan n kenangan dihari kemudian nnt.. Harap2 dpt spend time bsama suami, anak2 n mb cucu di suatu hari nnt membaca balik entry2 didlm blog ini...

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 3, 2010

pre annyversary

hehe.. annyversary pn ada pre..mengapa..?? krn en.Tunang already plan sumtin yg seprise for celebration my beday plus annyversary... celebration tu dis saturday so memandangkn aku xcited tuk celebrate annyversary as this is 1st time celebrate as tunang so en.tunang pn ikutkn ajer lahh.. melayan jerk la dia kehendak cik.tunang nyer ini.. hehehe.. en.tunang ku.. u r da best lah..huhu..

memandangkn gmba x upload lg so citer jerk la dlu ek.. ank2 sume imagine k... gunakn daya imaginasi anda..hehe..

Starting da day.. ktrg jmp pg cz nk p keje.. hehe.. ikut ati nk cuti jerk.. tp xleh kne save cti tuk kawen.. so terpaksa lah aku bersaba selama 5 jam lg.. 5 jam ke ekk.. ofs hour la sng citer.. hee.. den abes jerk ofs hour tuh.. ku sangka pns sampai ke ptg rpenyer... kne ot lah pulak.!!! adesss...potong stim btl.. sengal nyer client.. mntk bnd bkn2.. tensen ku...huhh.. hilang mood kjp time tuh..tp seb bek lah hatiku kental... dpt bertahan n keje pn siap slps ot sejam.. yess...!!!!! akhirnya... celebration...huhu...

sampai jerk kt kete.. sy pn dgn baju yg cumel itu hari dgn senyuman yg diwat2 mnje n dgn mke yg kunun2 cumel walaupn mekap da hilang dgn penuh semangatnyer msk kete n tnyer en.tunang mne nk celebrate nih.. dan en.tunang pn... start...ermmm...aaa...ermmm...aaa... alamak.. aku tau da... dia xda idea lah tuh.. adoii aii...potong stim btl.. lg sekali semangatku ilang..hancur hatiku...

memandangkn aku nk gk celebrate n aku nk en.tunang figure out sndri cmne nk celebrate terpaksa lah aku bersaba sementara en.tunang berpikir... tp... memandangkn aku nih tahap kesabarannyer amatlah tipis.. akhirnyer aku gk lah yg kuakn idea2.. mcm2 tmpt aku sbut.. Genting? Pd? Putrajaya? Icity? tp sme nyer ada je halangan...huhh.. sggh tensen.. last2 citer en. shayang jln jerk.. kemne kereta membawa kami.. hahahahha.. nih kelaka.. btl pnyer xda arah tujuan.. sampai 2-3 kali en.tunang u turn...hahaha..dan.. akhirnya....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


kami ke restoran sea food..!!!!!


hahahaha.. pnyer la lame jln n berpikir.. ni lah idea yg dpt en.tunang kuakan...adess lah.. en.tunang en.tunang.. u better make sure dis sat celebration yg da boom ok... hehe..i demand ok.!!!

so ank2.. camne cerita nih.. dpt imagine x..??
next entry cerita bergamba plk k.. tungguuuu...

No comments:

Post a Comment