Ini Blog Psl Sy.. Dr zmn muda rumaja smpai la ni da msk zmn xbapa nk muda.. dr ank dara smpai da nk ilang dara..hehehe.. Ini blog utk tatapan n kenangan dihari kemudian nnt.. Harap2 dpt spend time bsama suami, anak2 n mb cucu di suatu hari nnt membaca balik entry2 didlm blog ini...

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, June 20, 2010

im very honored

tiada kata dpt menggungkap betapa terharu n happy nyer diri ini.. cewah ayt xblh blah..hehe.. tp series mmg terharu sgt2 hari ni.. pg2 lg da ada org dtg mntk bntuan.. yg wat aku tharu sgt2 tuh dia leh mntk advice cmne nk planin wedding.. wahhh.. kembang kuncup kembang kuncup hatiku..hehe.. pdahal aku ni bkn nyer pakar pn.. weding aku ni pn tah menjadi tah idak.. tp redah kn aja.. yg pntng kita happy n aku dpt wat apa yg aku nk wat dimjlis tuh nnt.. xda la trikat sgt kt protokol2.. hehe..

sy rse btl2 happy smpai xsaba2 nk citer kt en.tunang.. tp malangnyer tuan pnyer bdn soh rahsiakn plk..adess.. xjd la nk story mory ngn en.tunang..

To the person (kalau saje kamu mbaca blog n entry ini) jgn segan2 nk mntk tlg, mntk pndpt or apa2 je la.. tnyer je k.. asal jgn mntk dwet udah la.. sy pn bride to be yg budget..hehe..

No comments:

Post a Comment