Ini Blog Psl Sy.. Dr zmn muda rumaja smpai la ni da msk zmn xbapa nk muda.. dr ank dara smpai da nk ilang dara..hehehe.. Ini blog utk tatapan n kenangan dihari kemudian nnt.. Harap2 dpt spend time bsama suami, anak2 n mb cucu di suatu hari nnt membaca balik entry2 didlm blog ini...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 16, 2010

Borang permohonan Kahwin

Tengahari td En.Tunang ada metting kt lua.. tp yg spoilt nyer.. blh jerk dia p metting tuh tnpa memberitahuku terlebih dulu.. hangit jerk aku tnye2 jerk da smpai kt tmpt metting.. mmg bengang gk la.. prt da la tgh lapa dia lk blh je men p metting.. trus mati selera aku alamatnyer smpai skng xmkn.. puasa free la aku arinih..huhh..

Tp ttbe jerk tngari tuh b4 lunch blh plk terpacak dia kt dpn aku.. uitt.. cpt btl metting.. dasatnyer.. aku siap garu2 pala lg cm xcayer jerk.. hehe.. dia ajak p mkn tp aku kn nk majuk la kunun2.. so ckp je mls la nk kua nk tido.. alih2 dia ok kn aje.. so tido la ku dlm kelaparan..huhu.. pdn mke ko aiyu spe soh majuk..kn da lapa..huhu.. Tp nasib bek lah dia bg aku borang kawin tuh...wahh.. sggh terharu n terexcited lk aku..hehe.. cm xsaba gitu nk nk isi.. last2 mmg aku trus isi pn.. tp tkut silap aku isi la brg en.tunang dlu..so brg aku slmat..hehe..

so nk citer psl isi form tuh..ada 1 felin len la isi form ni.. rse cm bahgia+takut+mcm felin la.. tp bhgia yg lbh la.. hee.. mknenyer aku da plih org yg btl la nih kut tu psl isi form pn leh snyum srg2..hehe..angau sudah sy..hee..

No comments:

Post a Comment